BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Αρχική Σελίδα



Καλωσορίσατε στo προσωπικό μου blog όπου εδώ θα βρείτε όλες τις πρόσφατες δημιουργίες μου. Η Μπέλλα, ο Έντουαρντ και οι υπόλοιποι χαρακτήρες που θα συναντήσετε στις ιστορίες μου είναι δημιούργημα της καταπληκτικής Στέφενι Μέγιερ. Χάρη σε αυτή έχουμε την ευκαιρία να αντλούμε έμπνευση εμείς οι φαν και με τη σειρά μας να δημιουργούμε δικές μας ιστορίες.

Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν μου ανήκει το Twilight saga και οι χαρακτήρες αυτού. Και φυσικά ούτε κατά διάνοια πιστεύω ότι έχω κάποια σχέση με τις συγγραφικές ικανότητες της Στέφενι Μέγιερ. Λατρευά από πάντα να διαβάζω βιβλία και η αγάπη αυτή ήταν που με όθησε στην αγάπη για την γραφή. Δημιούργησα αυτο το blog για να έχω όλες μαζί της ιστόριες μου είτε μεγάλες είτε μικρές.
Θα χαιρόμουν πολυ εαν ρίχνατε μια ματιά και ίσως αφήνατε ένα σχόλιο.

1 σχόλια:

Marina είπε...

Eλα βρε!! Δεν μας είπες για το blog σου!!! Μπράβο!!! Αντε συνέχισε με την ιστορια σου!!! :kiss: