BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Sound of the Waves ~ Teaser



«Μπέλλα» είπε και η φωνή του κόλλησε στα χείλη του. Νομίζω πως τον άκουσα να ξεροκαταπίνει αλλά το γεμάτο αυτοπεποίθηση βλέμμα του με έκανε να αμφιβάλλω.

Γύρισα προς την θέα πιστεύοντας πως θα είναι πιο εύκολο να του μιλήσω εάν δεν τον κοιτούσα. Έκανα λάθος.

«Ξέρεις-» τα δάχτυλα του άγγιξαν το κολιέ που μου είχε χαρίσει. Η ζεστή σάρκα του έκανε αντίθεση με τα παγωμένα κοχύλια στον λαιμό μου. Έκανα να μιλήσω αλλά τα χείλη μου κολλούσαν τόσο που δεν μπορούσα να τα ανοίξω. Τον άφησα να συνεχίσει.

8 σχόλια:

kallioph είπε...

telio perimenw sunexia!!!!!

alexia είπε...

Gerrako μου θα είμαι ειλικρινής..
με έκανες να ανατριχιάσω!!!! με τόσο λίγες λέξεις λες..τόσα πολλά!
Congrats!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου gerry!!
Σε έχω δεί στο blog της αγαπημένης Αλέξιας και σήμερα ανακάλυψα και το δικό σου!(✿◠‿◠)Διάβασα ολες τις ιστορίες σου και ως twilight lover τις λάτρεψα!!Μπράβο σου έχεις ταλέντο,συνεχισε ετσι και θα ξεπεράσεις κ την Meyer!!

Ντορίτα ❤

alexia είπε...

Μα είδες Ντορίτα μου τι ταλαντούχο παιδί!!! Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που σου άρεσαν τόσο τα κείμενα! Γράφει εξαιρετικά !

Ανώνυμος είπε...

Όντως και πάλι μπράβο σου !!!

Ντορίτα ❤

gerry είπε...

Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ καταρχάς Καλλιόπη και φυσικά Ντορίτα και Αλεξία μου!!!
Ντορίτα χαίρομαι πάρα πολύ που αφιέρωσες τον χρόνο να επισκεφτείς το blogακι μου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ.
Αλεξία το ξέρεις πως σε αγαπώ;

Σύντομα θα επανέλθω στο blog μου το οποίο έχω ομολογουμένος παραμελήσει ;)

alexia είπε...

Οπως σ'αγαπω κι εγω!!!

Ανώνυμος είπε...

Περιμένουμε τις νέες ιστορίες σου με ανυπομονησία!!

Ντορίτα ❤